Sneaky

Haha, ser att 2 personer fortfarande följer den här bloggen, varav en är inne nästan varje dag. Tips, kontakta mig så kanske du kan få följa min andra blogg.

Men ja eftersom att det finns snokare här så antar jag att de vill få en liten inblick i mitt liv, så varsågod här får ni 2 en update om vad jag har för mig just nu:

Jag bor och jobbar i Göteborg. Har bott här i snart ett år och jobbat här har jag gjort sedan Augusti~. Trivs väldigt bra med båda dom sakerna. Jag trivs ofantligt bra här i goa Götet.

Har en pojkvän som jag har varit ihop med i över 2 år nu.

Tatuerade mig förra året, no biggie.

Jag har börjat träna på gym igen, min kondis är fantastisk och mina ben har aldrig varit såhär vältränade, woooh child!

Jag vet inte vad mer ni snokare vill veta, men jag kan berätta att jag knappt loggar in här längre. Jag loggade in för x antal månader efter att inte ha varit inne sedan jag skrev mitt hejdå inlägg och då såg jag att någon var inne i princip varje dag.
Så idag loggade jag in igen och såg att den här personen fortfarande inte hade slutat. Aja, jag tycker inte man ska plåga sig själv på det sättet så varsågod, här är ett inlägg enbart för din skull.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0