Seg

Kom tillbaks från Spanien förra fredagen, men har inte orkat uppdatera är seeeeeeeeeeeeeeeeeeg

Vistelsen där var iaf wünderbar! Vi sov, åt, badade och promenerade en massa... Hade det jävligt chill med andra ord, vilket var precis vad vi behövde. Tur hade vi också, vi lyckades komma dit då en värmebölja drog in över landet. Ja jag vet att det var en här i Sverige också, men vi slog er med ca 48 grader ;) Medelhavet var underbart! Så himla skönt vatten och vackert var det också och när man dök så såg man fiskar :D

Längtar som tusan till Grekland, det kommer nog att bli ännu bättre (peppar peppar ta i trä), men shit vad svennebanan jag känner mig ... Spanien och Grekland? Aja, jag förstår varför så många svenskar åker dit (och bränner sig), underbara länder!

På tal om värme så tycker mina små kissar att det är för varmt, dom ligger helt utslagna på golvet hela dagarna, ut på balkongen vill dom inte heller för där är det också varmt :P

Aja ska lägga mig och kolla på tv nu, 1.30 börjar reprisen på Grizzly man, såg lite av den häromdan och den verkade bra... men lite konstig, aja ska ta mig en titt på den iaf ;)

Ali-alicante (ali-alicante)

Som jag har längtat efter en utomlandsresa och nu händer det! Rättare sagt, imorgon. Då åker jag och min bamsekorv (haha) Thom till Spanien. Väl där ska vi bo hos en vän till Nivaldo och förhoppningsvis spendera hela våra dagar på stranden och i havet... Mmmmm..

Kommer att sakna min bebismissar nå helt otroligt mycket... Jag har aldrig varit borta från dom såhär länge :( Men jag kommer tillbaks och då jäklar ska vi mysa!

19.50 lyfter flyget, be en liten bön för att det inte ska krascha... Snälla? Haha :D

Kommer tillbaks nästa fredag, brun som en illaluktande diarré pöl!

 

Hit ska vi imorgon och förhoppningsvis ligger vi vid en sån här underbar strand med sådär underbart väder på Lördag ♥


RSS 2.0