En skvätt död skulle inte sitta helt fel

Vet inte vad jag ska skriva ... Om det inte vore för att jag får så grymt ont i min hand/pekfingret när jag skriver med penna så hade jag skrivit ner alla mina tankar i en handskriven dagbok. På den här "dagboken" börkar folk alltid "bry" sig när man skriver hemska saker, så jag tänker inte skriva hur jag verkligen känner, för då kommer folk helt plötsligt få upp ögonen och börja bry sig, eller ge mig utskällningar för att jag bara gnäller.

Ett samtal till en viss person känns väldigt lockande just nu

Måste även lära mig att hålla käften, mer än vad jag redan gör... Håll käften, håll en god min och sörj i din ensamhet

Dubbelmoral i vardagen

Haha dubbelmoral i vardagen är så roligt, läs det här:



"Räkna inte med snö och kyla i söder"
"I nästa vecka når kylan södra Sverige"


Karma is a bitch ;)

åh, jag älskar när bitchiga människor får smaka på sin egen medicin!

Goda goda gooooooooda nyheter, vi har bestämt temat för våran skiva, och temat vart *trumvirvel*

BADASS

Kan det bli bättre än så? I don't think so!
Ok, man kanske tänker "badass, vadfan, vad är det som är så speciellt med det?" Men tänk bara på hur många roliga saker man kan klä ut sig till, allt från en hemlig agent till Hitler, haha jag ÄLSKAR det!

Livet börjar bli lättare nu, jag längtar tills jul! Jag vill ha snö, tända ljus, adventljusstakar, julgran, julklappar under den, lussekatter, julmust, kalle anka, grinchen.. Åh! Gud vad underbart ...

På tal om Gud, vi hade prov på Kristendomen. Det är fasiken skrattretande hur lätt det provet var! Jag hade inte pluggat alls typ, men svarade på alla frågor utom en typ, ett G lär man nog ändå få ;)

Efter skolan åkte jag till kiropraktorn igen, det gick bättre den här gången, men jag är lite öm i ryggen. Jag hade dock fått bättre hållning och så :)

Musse var jätte mysig när jag kom hem också, han la sitt lilla ludna huvud mot min axel, blundade och började spinna loss.. Ååh, mina små mysiga katter som alltid kommer och hälsar och säger hej då när man går på morgonen, dom är helt underbara. (Jag kommer säkert bli en gammal ensam tant med 30 katter senare i livet, haha!)

Fick även veta att min bror kommer på julshowen, han har bara sett mig dansa en gång innan så det känns jätte roligt att han ska komma.

Ne, måste komma på nåt att göra till middag ... Får bli nåt på den överblivna kycklingen i kylskåpet

Kiropraktorn

Var hos kiropraktorn idag ... Det var minst sagt intressant. Var jätte läskigt när han knäckte min nacke, det lät typ som han krossa nånting, det liksom knastrade till!

Jag sitter här med lite ryggont och ett segt huvud, måste dock börja läsa på min bok till engelskan, har nämligen redovisning nästa vecka ... oy...

Sen så måste jag läsa ut ännu en till bok till svenskan tills den 18e.. Fyfan vad jag hatar att läsa böcker, iaf när lärare tvingar en att göra det!

Det var allt för den här gången

Sömnlösa nätter, tidiga mornar, bajs i lådan

Det beskriver min natt/morgon väldigt bra

Jag tror inte jag har sovit alls inatt, om jag har gjort det så har jag sovit extremt lite.
Min mamma väckte mig en kvart innan jag skulle upp genom att börja diska... Vem diskar 6.30 på morgonen?!
Katten bajsade i lådan precis, mmmm... that's one tasty meatball, and it's all just for me!
Jeansen har min mamma tvättat så dom sitter jag här just nu och töjer ut med min typ femte bilring.
Frukost, det kommer inte ens på tal. Fytusan vad äckligt såhär tidigt på morgonen, MEN det är ett måste för en hårt arbetande trött dansare... Oy.
Jag hoppas verkligen att Sofie är på arbetsmiljön (fast det tror jag), för det är mest för hennes skull jag har gått upp, Mira ska nämligen skolkelilolka lite från arbetsmiljön, vilket är helt föreståligt då kärringens gnat kan få vemsomhelst att bli psykiskt rubbad.
Jag tror katterna måste få mat nu, eller så var mamma snäll nog att ge dom lite innan hon började DISKA (!!!)
Jag är trött, men ... lugn och inte glad... men ja lugn på något sätt ..


En trött students tankar och känslor såhär på morgonen

 

Syns det att jag är trött? Får inte upp ögonen mer än såhär just nu, känns som jag har grus under ögonlocken

Mitt lilla huvud

Jag har så många tankar i mitt huvud, man kan göra något åt alla dom, men oron över att tiden inte ska räcka till sträcker sig över mig som en stor svart slöja ... Sen så behöver vi ju inte nämna att folk i allmänhet inte är samarbetsvilliga, dom vill inte göra min vardag lite lättare bara för att de har något slags storhetskomplex... Eller nåt

Hursomhelst så håller jag på att bli tokig över alla mina tankar... Jag har gjort en lista med några av de sakerna jag måste göra, hitills så har jag nog inte gjort någon av dom.

Åh ... Jag vet inte om det känns som en jobbig och svår period eller om ... jag vet faktiskt inte, men jag känner mig inte deppig iaf, bara stressad och kanske lite ledsen över att folk inte vill hjälpa mig genom att t ex skjuta fram genomdraget av julshowen med en vecka... Jag menar, hallå, vi har premiär om typ 4 veckor, ett genomdrag nu är bara desperat! Känslan av att ingen har velat att jag ska få påverka julshowen med mina bra idéer (jag har faktiskt såna, många dessutom) känns också lite ledsamt ... Tanken över att två stycken i projektarbetsgruppen inte heller bryr sig, det känns också illa ...

Jag skiter i att vaccinera mig mot svininfluensan, i hopp om att få det och dö för och slippa alla MÅSTEN ... Usch det lät deprimerande och det kanske det är, men det är så det känns ...
Döda mig innan alla måsten verkligen blir måsten! Snart MÅSTE jag skaffa ett jobb, snart MÅSTE jag flytta hemifrån, snart MÅSTE jag se på när staten tar mina pengar och använder dem för att finansiera prinsessan Victorias Gucci skor ... Åh ers majestät, bry er inte om att det är JAG som har tjänat dessa pengar åt er, åh nej gå runt och köp era jävla Pucci Nucci skor och var glad medans jag ruttnar bort i min sketna lilla (framtida) lägenhet! (Om jag nu ens lyckas få en sån)

Jag hatar alla måsten... Dom ger mig huvudvärk och sömnproblem!


RSS 2.0