ABORRE!

Haha kom förresten på nu att jag inte har berättat att jag har blivit värsta proffsfiskaren! Varje gång jag och Thom har gett oss ut på sjön så har jag fångat minst en fisk!
Bara för det så vart jag sugen på att fiska efter abborre... Känslan när fisken tar tag i betet och drar... Ååh, som en orgasm! Och sen när man ska dra upp den och få se vad det är... "Är det en stor äcklig gädda eller en stor härlig abborre, eller nåt ännu bättre?!" ja.. det är en underbar känsla!
Mina damer och herrar jag har blivit en fiskarnörd!

Måste bara lära mig (HOST våga) kroka av fiskjäveln också ...


tjolahopp tjolahej

Vilken hejdundrande vecka det har varit, eller inte...
Började i söndags då jag skulle hem ifrån Gnesta, då missar jag tåget i Södertälje... Aja, som tur var så kom det ett nytt efter typ en halvtimme.
Dagen därpå så tänkte jag vara nyttig så jag gav mig ut på en liten joggingrunda, vad händer då? Jo jag ramlar och skrapar upp både knäna, det ena värre än det andra och ena handen. När jag kommer hem så försöker jag göra rent såren med vatten och sprit (AJ!!!!). Konstigt nog så gör handen skit ont, men inte knät... Aja, igår så tog jag av förbandet på knät och vad ser jag då? Det äckligaste såret jag någonsin sett typ ... Det ser infekterat och varigt ut, men som tur var så torkade det och bildade en liten sårskorpa.

Som om det inte vore nog med detta så tar jag äntligen kontakt med express-bild, spånhuvuden som fotade studenterna på Boland för och höra vad som har hänt med mitt självporträtt och varför jag har fått en betalningspåminnelse när jag inte ens har fått bilden. Det enda jag får till svar är "skicka ditt OCR (eller nåt sånt) nummer så tar vi bort påminnelsen"... Jaha tack, men min bild? Vart är min bild?!

Nu så börjar jag även bli rätt så jäkla förbannad på El Giganten uppsala, jag var in till dom typ den 2 Juni och bad om att få en ny kabel till datorn. Idag den 26 Augusti har jag fortfarande inte fått någon kabel. Vem måste man stoppa upp en analplugg i för och få lite anständig service? El Giganten uppsala om någon borde väl ändå ta vara på dom få kunderna som dom har kvar, deras service är urusel... Dom borde få gå en utbildning hos dom som jobbar uppe i Gävle, där har vi bra service!

Jaja, trots allt detta så händer det faktiskt nåt bra den här veckan! Ska till Grekland nu på Lördag! :D Har väntat på den här resan sen typ Januari och eftersom att knät börjar bli bättre (PEPPPAR PEPPAR TA I TRÄ) så kanske det inte behöver bli en sån jäkla pain in the ass trots allt att ligga på stranden och så, haha.

 

Och hur ser väderprognosen på Skiathos ut då?

 

 

Excellent



Boo!

När man väl känner sig lite sällskapssjuk då finns det ingen som kan hålla en sällskap :(

Eller jo jag fick lite "sällskap" nyss, det ringde på några konstiga tanter här för ett tag sen ... Öppnade dock inte, vem vet kanske var Jehovas vittne eller nåt? Orkar inte med såna...

Jaha vad ska man hitta på idag då? Ruttna bort? Låter som en bra plan!

That's me, tee-hee


Det duger

Det får vara såhär tills vidare, jag orkar inte mer

 

gammal bild


Hallåååååå

Händer inte så mycket spännande i mitt liv nuförtiden, jag lever för stunden och trivs himlans bra med det! Har inte börjat klättra på väggarna av tristess än, jag tror hela det här "vara ledig och inte göra nåt" livsstilen passar mig väldigt bra faktiskt.

MEN jag har faktiskt gjort en produktiv sak, idag så beställde jag hem papper att fylla i för och få mitt körkortstillstånd. Om jag har tur så börjat jag övningsköra i September, SE UPP PÅ VÄGEN DÅ!

Ska göra om designen på bloggen, min blogg är bannemig FUL!

Ciao bella

RSS 2.0