Uppdatering

Jag lever och frodas, i Göteborg för tillfället. Fast så himla "gött" är det inte, har regnat/åskat en massa dom senaste dagarna... Är verkligen inte bitter över att vi åkte ner hit just den helgen då "sommarvärmen" kom tillbaks till Uppsala! Haha

Ska gå och vara hurtig nu och få ordning på den lilla lyan! Ha det så gryyyyyymt bra i varma Uppsala, själv fryser jag nästan ihjäl!

23 månader ~

Sist jag var sjuk var typ i Mars 2010 efter att vi hade haft vår projekarbetsshow, då jävlar vart jag sjuk! Fast sen dess har jag klarat mig undan detta, även fast jag har jobbat på fritids och restaurang. Anledningen till att jag vart sjuk nu då? Jag tror det är för att jag gick ut på en promenad häromkvällen och inte hade på mig tillräckligt med kläder... Jaja, man lär sig så länge man lever!

Aja, jag hoppas verkligen jag är frisk tills imorgon, måste ner på stan och hämta papper, sen så har jag en massa att göra på Fredag och sen på Lördag kommer Jens hit, busy woman is busy!

Det var allt från denna sjuka jänta för denna gång, adjöken

Jag vet inte hur jag ska börja det här inlägget, antar att jag kan börja med och kopiera in två länkar från UNT's hemsida, här och här

På den där bussen satt min vän Therese och ord kan inte förklara hur glad jag är att hon och alla andra på bussen klarade sig oskadda... Fysiskt sett iaf.
Såna saker får en verkligen att inse hur mycket man tycker om och värnar om sina vänner.

Usch nej, jag vill aldrig mer att något hemskt ska hända någon jag tycker om, för på sistone har det varit för mycket sånt!

Liten men härlig bild på oss fyra (SMST), man ser riktig lycka i den här bilden


Piercing oh piercing where art thou?

Intensiv vecka, men det går... Det går om man vill.
Njuter fortfarande av att vara hemma, har agerat duktig liten hemmafru idag och dammsugit, diskat och lagat mat. Gjorde en helt underbar äppelmos med persika i, det var nästan så jag funderade på om det verkligen var nyttigt, men det mest onyttiga i det där var en sked honung.

Imorgon ska Mira ha inflyttnings/avskedsfest, jag måste erkänna att jag inte är på nå partyhumör, men det ska bli UNDERBART att få träffa Mira, Sofie och Therese, på en och samma gång under samma tak! SMST ses alltför sällan tillsammans... Men det blir lätt så när vuxenlivet gör sig påmint.

Förövrigt så är det bara 9 dagar kvar tills Jens kommer. Det ska bli underbart, på måndag har vi varit ifrån varandra i 3 veckor, TRE HELA VECKOR! Det är sjukt, ingen nåd här inte!


Aja, såhär ser man ut nuförtiden, piercinglös och med halvishlångt hår som jag har STOR lust att klippa, men inte vill lägga ut 400 kr på... (Nej jag går aldrig mer till en frisör som har drop in för 150 kr!)



Något för er konservativa

"Till skillnad från Slipknots föregående album innehåller Vol. 3 inga svordomar."

HAHAHA

RSS 2.0