*

Du som kommenterade mitt förra inlägg, skriv med ditt namn/nick nästa gång du kommenterar. För om du inte har någon aning om vad det är jag skriver om, då tycker jag inte att du ska lägga dig i.

Idag så ska/skulle Kumiko åka hem :( Skrev så för jag vet inte vilken tid hon ska åka/åkte. Kommer sakna henne... Även fast jag inte pratade så mycket med henne så tyckte och tycker fortfarande om henne jätte mycket!
I Tisdags så var jag, Kumiko, Sofie, Therese och Jonathan hos Mira för och få träffa Kumiko en sista gång (för det här året) och för och få säga hejdå. Fast vi bestämde att hon ska komma tillbaks till trean då vi tar studenten och har vår sista julföreställning :D Får verkligen hoppas att hon kommer då!

Usch, läste tidningen igår och där stod det om någon karusell på Liseberg som hade gått sönder. Hemskt! Det får en att inte vara så pigg på och åka till t.ex Grönan. Vadsomhelst kan hända :/

Var nog allt för den här gången, händer inte så mycket i mitt liv, så om någon vill hitta på nåt så är det bara och skriva/ringa/messa. I'm always available :P

RSS 2.0