vill inte mer


Vem ska man kontakta ang uppsägningen av den här prenumerationen?

För jag vill nämligen säga upp min prenumeration på dåliga dagar!
Kanske drar lite förhastade slutsatser nu, men jag är helt säker på att allt verkligen är som det verkar vara och att det bara kommer bli BAJS av allt.

En bra sak är att jag ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN har skrivit upp mig för ett pass på katthemmet, har saknat småmissarna nåt otroligt mycket!

Morgondagen består av ett besök på gymmet för och försöka få bort alla onödiga kalorierna efter all skit jag har stoppat i mig på sistone... Chips, godis, god mat, Ben & Jerry's Cookie Dough (SMAKA DEN!!! Den kanske verkar "tråkig" eftersom att det bara är vaniljglass och cookie dough, men tro mig den är himmelriket på jorden, otroligt god!) Aja, jag ångrar INGENTING, allt var gott och jag fick avnjuta det med världens finaste Snej Rej <3

Förresten så suger jag på att svara på meddelanden på FB/sms (och dylikt) Förlåt ...


Livet

Min själ känns söndertrasad just nu

Jag erkänner, just nu skulle jag verkligen behöva en kram

Wow...

Livet är verkligen svårt just nu... Det är vid såna här tillfällen jag inser hur stark jag har blivit genom åren, förut hade jag blivit knäckt... Och nej det handlar inte om en massa fjortisbekymmer, det här skulle nog få dom flesta att må rätt så dåligt


Timbuktu

Jag är inte världens största fan av hip-hop, speciellt inte dagens hip-hop, men en artist som faktiskt är väldigt bra är Timbuktu, han har nu släppt en ny låt som jag misstänker kommer bli en rätt så stor hit

Aja, lyssna och avgör själv

(
Om inte musiken lockar så kolla på videon iaf, CRAZY dans på gång där!)



Ding dong the wicked witch is dead!

Haha, kul och se att det inte bara var jag som började tänka på den här låten när jag fick höra att Bin Laden är död (klicka för och kolla på kommentarerna, så ser du vad jag menar)

Hursomhelst, DING DONG THE WICKED WITCH IS DEAAAAAAAAAD


RSS 2.0