Jag <3 thaimat

Ok, om en äkta thailändare skulle smaka på det här så skulle den förmodligen säga "gott, men inte thaimat". MEN jag börjar lära mig och vill hemskt gärna lära mig att göra autentisk thaimat... I värsta fall får jag åka till Thailand och ta med mig hem någon som kan laga mat, haha.


Nyfärgat hår

Herre min gud vad grymt snygg den här nya hårfärgen är!
Tror du mig inte? Ta en titt själv!

(Stort tack till Emma Jensen som fixade det)



Välförtjänt

Detta har jag förtjänat efter att ha mått SKIT hela veckan


Killer Queen på Annexet

Jag, min bror och min mamma var och såg Killer Queen igår på Annexet. Det var min och min brors födelsedagspresent till min mamma, hon är nämligen ett stort Queen fan :) Dom var jätteduktiga och jag hade det väldigt trevligt.

Pics? Yes!






En dag på museet



Jävla...

Är på grymt jävla dåligt humör

Jag avskyr vuxenlivet! Bara för att man har pengar på kontot så är det plötsligt okej att man ska ta hand om i princip allt. Jaha? Jag då? Ska inte jag få spara mina egna pengar till något eget? Typ en lägenhet? Typ en resa? Typ kläder? Typ en urspårad kväll med mina vänner?

Revolt på g..

Årets roligaste bild

Nånå vart så chockad när hon fick struten påsatt att hon vart en vindögd boll


En sån där dagens outfit

Vit tröja från VILA
Mina favoritjeans som har börjat sjunga på sista versen från Åhlens
Resten är inte relevant



Nyan cats




Update om Naomi

Nu har det gått lite mer än en vecka sen Nånå vart kastrerad och allt ser bra ut! En liten personlighetsförändring har vi även fått ta del utav, en positiv sådan. Nånå har blivit socialare och gosigare, I approve!
Så än så länge har kastrationen gått bra, tummen upp för den!

Annars då? Jo, jag har gått och blivit förkyld IGEN!! Jag som klarade mig från sjukdomar i mer än ett år och så nu, BAAM en massa skit på en gång... Dom på jobbet måste tro att jag är en slacker :( Fast det hoppas jag inte, för jag slackar ju inte när jag väl är där... Oroar mig nog i onödan (hoppas det iaf). På tal om jobb och sånt, en annan sak är att mitt sim kort har slutat fungera?! Ringde comviq idag och dom skickade ett nytt, så jag får se när jag får det... Och om det inkluderar ett nytt nummer, får se, får se...

Sitter även med en hemmagjord ansiktsmask i fejjan, den ska tydligen göra så att man får porslinshy. Sånt brukar inte funka på mig, men jag tänkte "äh vadtusan, jag har alla ingredienser, varför inte?" i värsta fall har jag kletat in ägg, honung och äppelcider vinäger i fejset :D

KATTER


RSS 2.0