Mysig söndag

Denna söndag började väldigt trevligt, Musse sprang in i dörren med huvudet först, hoppade upp på handtaget och jamade som om det inte fanns någon morgondag, så gör Musse när han känner att han har varit ensam för länge och helt enkelt behöver massor med mys!

Efter detta vart det lite zappande mellan pimp my ride och mannen som talar med hundar.

14.40 åkte vi till Thom, väl där fick vi äta oss proppmätta på massor av underbar mat! Mumsfilibabba, till efterrätt vart det en wünderbar kladdkaka som jag hade bakat. En väldigt mysig och lyckad dag enligt mig.

Nu sitter jag här, trött som en koala och med lite halsont (NEEEEJ!!!!!), ska nog faktiskt ta och lägga mig nu snart så jag vaknar hyfsat pigg imorgon (kommer inte att hända). Första lektionen är ju trots allt den helt underbara "arbetsmiljö och säkerhet", I love ...

Aja, det var allt för denna gång, livet flyter väl på hyfsat bra, jag vet typ vad jag ska köpa för julklapp åt mamma, thom och nivaldo, resten får jag se...

Saknar Thom och Teddy, men mest Thom

 

Är förresten våran 14 månaders dag idag (1 år och 2 månader), tiden har bara sprungit iväg! :)


RSS 2.0