mätt och belåten!

Nomnomnomnom, nu är jag mätt och belåten! :D

Gjorde ungsrostade grönsaker med lite fetaost ovanpå (SKITGOTT) och nu till efterrätt hallonsorbet. Mumsmumsmumsmums... :D

Funderingar

Hmm... Försöker komma på vad jag ska göra för mat. Kommer inte på nåt bra... Ska gå och kolla en gång till i köket ifall jag hittar något ätbart

Medelsvensson Sofia

Idag ska jag vara super duper medelsvensson och bege mig mot Ikea för och köpa en lampa. Kul va? Haha, fast jag tror det kan bli fint.

Men bara liksom tanken på Ikea.... Lamp-handlande... På en lördag, det gör mig lite... OOOOOH, haha ne jag vet inte.. :P

Medelsvensson Sofia ...

 

Tycker att det ser kallt ut utomhus!

 


1 2 3 iväg till gym-Et!

Har precis ätit upp min müsli (MÜSLI ÄR FAN SKIT GOTT OCH HÅLLER EN MÄTT LÄNGE SOM FAN!) så jag ska bara klä på mig och sedan skutta iväg till gymmet

Har förresten bytt ut min piercing till en ring nu för den som inte visste ;)


Jinxed?

Hmm.... HMMMM, ska jag? Vågar jag? Är det värt det? Jaaaa såklart... Nej, fan... Jag vet inte

Så lyder mina tankar just nu, säger inte vad det handlar om dock är världens största olycksfågel!

Aja, vi får se...


Fladdermus-armar och bra musik

Efter hundra år på gymmet så har jag äntligen börjat se lite resultat på armarna, fladdermusvingarna som har bosatt sig under mina armar börjar nu sakta men säkert flyga sin kos. Se upp, Sofia håller på att bli en biff! Haha

Nr 2... Royal Republic! Fyfan vilket bra band, svenskar är dom också!

Min favoritlåt, men sen har dom även andra bra låtar som t ex Tommy-Gun och Full Steam Spacemachine

Lyssna och njuuuuuuuuuuuuuuut


S.M.S.T <3

Simply the best


Sweet six...oh...nineteen!

Egentligen fyllde ju Mira år förra veckan, men heeeeeeey det är aldrig försent att ha kalas, så idag nalkas det födelsedagskalas! :D


Vackrast och bäst i Gottsunda/Sunnersta JAAAAAAAAAO


Motsägelsefullt

Haha jag förstår att jag är motsägelsefull just nu ... Jag går alltid runt och säger att jag inte tycker att man ska fokusera för mycket på vågen när man tränar och så eftersom att muskler väger mer än fett... Men just nu så tycker jag faktiskt att jag har så pass mycket fett att en del av det borde försvinna och därmed även ta med sig några kilon!

Springa?

Ska man försöka sig på att springa på löpbandet idag? Jag har inte sprungit sen jag ramlade och skrapade upp knät och handen riktigt illa i somras... Inte för att jag direkt gillar att springa, jag gillar inte sånt som har med kondition alls att göra, men jag är trött på att jag går på gymmet, blir starkare får lite mer muskler men att den där jävla vågen bara tickar uppåt. I desperata tider krävs det desperata åtgärder... Kan lite spring på ett löpband vara den desperata åtgärden?


Jag tror många skulle få en mild hjärtattack om dom fick se mitt köttsår på bild så därför lägger jag inte upp någon bild på det... Iaf inget där man kan se hela, men på bilden här nedan kan man se lite.... Jag låg inte sådär för att det var kul, utan för att jag knappt kunde böja mitt högra knä... Greklandsresan vart lite mer komplicerad än vad jag hade tänkt mig, men underbar var den iaf ;) Och knät fick göra hur ont och se hur äckligt ut som helst, för jag tänkte bada och vandra omkring!



180!

I fredags fyllde den lilla asiaten år och nu på fredag blir det fest med tema och grejer, man kan då alltid räkna med dig Mira ;) Jag tror jag har kommit på vad jag ska vara, men ska fundera lite till... Jag vill vara BÄST! Haha

På tisdag ska jag byta ut den här förbannade staven till en ring... Pratar om min piercing om du inte förstod det
Sen så tänkte jag besöka AMS, får se om dom lyckas fixa ett jobb åt hopplösa mig, för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska/vill jobba med just nu... Så lite vägledning skulle sitta fint!

På Onsdag blir det förmiddagspasset på katthemmet. Var precis inne på Samvetets hemsida (samvetet.com) och såg att älskade Zala (tidigare Selma) har blivit tingad.... Mitt hjärta gråter både sorg och glädjetårar, är så glad att hon får ett hem där hon kan få en massa kärlek och uppmärksamhet, men samtidigt så är jag jätteledsen över att inte få se henne nå mer. Hon, Mick och Vita är mina favoritkatter på hemmet... <3 Aja, det är sånt man får stå ut med här i livet ibland ...


Så himla fin katt...


Bio

Ok, ignorera faktumet att jag skriver det här inlägget skit sent/tidigt...

Var och såg Jackass 3D i Fredags... Fyfan den var skitbra, skrattade högt MÅNGA gånger! Sevärd om man tycker om Jackass

Kom även på att jag har varit på bio väldigt mycket i år, mer än vanligt. Dom filmer jag kommer på just nu som jag har sett är: (Alla har nog inte kommit ut i år, men aja...)

Upp
Alice i underlandet
Sex and the city 2
The other guys
Jackass

har säkert sett nå fler, men kommer inte på några fler just nu (förståeligt med tanke på vilken tid det är)

Jaja ska ta och avsluta det här inlägget nu och skriva ett nytt ang nåt annat efter ;)

Tillbaks imorgon

Ska tillbaks till katthemmet imorgon, förhoppningsvis blir det lika roligt som förra gången :)

Ska ta och sova nu, toodle'o

 

MusseDoii


RSS 2.0