Ut ur röven och in i världen!

Idag har jag varit lite effektiv, har varit ute på promenad, fixat en ny seriös mejl och även beställt en ny laddare till lap topen och den här gången ska inte Nånå få äta upp den!!

Härnäst vaknas det mat och ett bad.. Vet dock inte när och jag vet inte vad jag ska göra för mat. Kyckling?

Trist inlägg jag vet, men det händer inte så mycket spännande just nu. Mitt liv består av jobb (jag älskar pengar, man kan göra SÅ mycket för det), resor (främst till göteborg), mys med katterna och annat smått och gott.

Tack och hej för denna gång, nästa gång kanske det dyker upp en cam bild (?!)

För övrigt så måste jag köpa en mössa, jag råkade krympa min gamla (den på bilden) i tvätten förra året... Jens fick sig ett gott skratt och den fick besöka papperskorgen, it's all good :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0