25/9-2011

Jag har helt glömt bort att skriva om när jag och Mira träffade Kumiko. Aja, här kommer historian!
Åkte till stockholm, träffade mira först utanför åhlens (JAG HITTADE!) sen så mötte vi upp Kumiko.. Lite krångel, men det fixade sig. Sedan vidare till ett café där vi satte oss och pratade om allt och inget. Det var en väldigt trevlig kväll och det var jätte trevligt att träffa både Kumiko och Mira igen :)
Förlåt, det vart inge bra, men jag sitter här och är så jäkla grymt sugen på lasagnen som min mamma har gjort och som just nu står inne i ugnen och blir färdig... Ååååh den är ljuvlig! Det är en vegetarisk lasagne med aubergine, hemmagjord tomatsås, mozarella, soltorkade tomater och ja... Den är amazing, crazy amazing, underbar, ljuvlig, orgasmernas orgasm! Haha ja ni fattar, jag är hungrig!!

Nånå (naomi) mår också bra, hon var så pluttig i fredags när vi kom hem, vinglade omkring, spydde, kissade... Hon mådde helt enkelt riktigt dåligt och jag kände mig hemsk som hade gjort så mot min älskade kisse :(
Fast ja som sagt hon mår bra nu, men jag funderar på om hon behöver en tratt (BILD KOMMER ISF HAHA), har mejlat vetrinären så jag får se :P

PICTURE TIME NOW!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0