kokosyoghurt

Sitter och slötittar på tv och äter kokosyoghurt ... yum! Är jättefint väder idag, men jag har inget att göra ... hmm, kommer inte på nåt att göra heller.

Var till gottsunda centrum igår och köpte avmaskningsmedel, kollade även på koppel till katterna. Dom kostar sjukt mycket! Sen så måste jag ju ändå köpa nya när dom blir större :/ Vet inte riktigt hur jag ska göra på den fronten.

Haha tittade ut genom fönstret mot balkongen och såg vår nyinskaffade solstol, den kanske man kan sitta i... Man kanske t om kan börja på sista Harry Potter boken, vem vet? Haha, får se hur jag gör.

Ska plocka undan mejerivarorna på bordet nu iaf



Musse är en liten top model! :D



Naomi smaskar på tandborsten :P

zoom zoom zoom

Hej hopp snopp.

Hitills så har det gått bra med katterna, förutom att Musse tyckte det var jätte roligt att bajsa under badkaret och bakom databordet på sladdarna, wey-ho! :D Vaccination och avmaskning har dom också fått, så nu mår dom nästan super bra! Bara en vaccination och avmaskning till så mår dom super duper ;)
Dom växer så det knakar, redan efter en vecka måste dom ha växt med typ 3 centimeter! Snart är dom stora katter ... oj ...

För tillfället så är jag lite putt (längesen man använde det ordet) på folk som hela tiden gnäller över att dom inte har vänner, men sen när man försöker bli deras vän så är dom otrevliga och allmänt dryga mot en. Här får du en ledtråd till varför du är en sån ensam typ, DU SUGER! Ja syftar inte på någon speciell just nu, bara lite allmänt typ alla som gnäller.

Mitt liv består inte av så mycket spänning för tillfället, det mest spännande har väl varit att plocka upp Musse-bajs.

Just det, lilltjejen har fått ett namn, Naomi :)

Min blogg är skit tråkig, jag använder den mest som en påminnelse i framtiden om vad som händer i mitt liv. Förväntar mig faktiskt inte att någon sitter och läser den här skiten.

Går för övrigt inte att publicera bilder

what's new pussycat woo-woo-woo-o!

Idag så har jag efter flera års längtan äntligen skaffat mig två små underbara kattungar! :D Jag fick världens största chock när min mamma sa "ja" till att skaffa en... Nästan direkt efter ja:et så gav jag mig iväg och köpte kattsand och dylikt och började leta.. Jag försökte få tag på en person som hade ett par svarta långhåriga katter, men dom svarade inte på hela dagen så tillslut så ringde jag till en annan person. Hon berättade att hon hade kvar två katter, en hona och en hane. Precis det jag ville ha. Så idag åkte vi hem till henne, det var kärlek vid första ögonkastet... Så små och underbara! Den svartvita är en pojke och älskar att attackera sin syster och bita henne i öronen, han är inte super förtjust i att mysa, men det går an så länge han får pipa lite i hopp om att bli nedsläppt för att få attackera syrran igen. Syrran (vitgrå) absolut ÄLSKAR saker som rör sig snabbt, så den nyinköpta råttan från willy's (haha lågbudget!) var en stor hit. Hon tycker om att kela rätt så mycket och lyckades faktiskt på hemresan somna i min famn en liten stund. Henne ska jag göra till min lilla kelråtta! :D Haha.

Har inte kommit på några namn, men åt den svartvita lutar det  åt "Musse". Han har en fläck på ryggen som ser precis ut som Musse Pigg! Så vad passar bättre då än Musse eller kanske Mickey? Den vitgråa vet jag fortfarande inte ... Men det kommer väl så småningom :)

Hela jag vart helt .... jag vet inte vad ... så jag måste gå och mysa lite med dom nu :D Dom är så små och underbara!



Annonsbilden, det är dom två till höger :)

oompa loompa

Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev nåt, så jag antar väl att det är dags nu igen :)

Vart som sagt Metaltown i Fredags, den levde inte upp till mina förväntningar och tro mig dom var inte särskilt höga. Så jag måste tyvärr meddela att det inte kommer att bli några fler metalfestivaler för mig. Isånfall ska man kunna campa där. Sen så är konserter mycket bättre, för då koncentrerar man sig på endast en artist och den artisten (eller bandet) är ju den man vill se! Aja, men det var helt ok ändå :)

Igår så träffade jag Mira, Sofie och Therese. Vi satt i stadsparken och hade det bara allmänt mysigt. Det var väldigt trevligt, hoppas vi kan göra om det snart igen ;) :D

Var även iväg till Almunge i Söndags, där tog jag mitt första dopp. Det var hemskt! Jag vill inte sätta ner fötterna på bottnen, det var fullt av mygg och vattnet var iskallt! Och jag är då inte en badkruka, haha :D Får ta och bada någon annan gång när solen är uppe, för när vi gjorde det hade den gått ner :P

Ok, sista grejen nu. Teddy åkte hem idag :( Usch... Kommer typ inte att ha nånting och göra under dagarna nu ... Bara spela sims :( Fast jag funderar på och lägga ut en ny annons och skriva ut en pris på den. Jag gjorde inte det med den senaste så jag fick lite dåligt betalt, fast det gör inte så mycket :)

Ja, det är typ allt som har hänt mig. Lär nog inte hända nåt spännande på ett tag till. 


RSS 2.0