Vår!

Idag var vädret UNDERBART!

Jag fick en chock när jag gick ut imorse för och gå till gymmet, jag trodde jag skulle frysa eftersom att jag hade på mig mina träningsbyxor som är rätt så tunna, men nej... Det var helt perfekt! Jag hade t om nästan på mig för mycket kläder. Eftersom att jag skulle hem och duscha och sen ner på stan lite senare så tänkte jag "vadfan, jag inviger shortsen idag" och så blev det!
Tråkigt nog var busschauffören sur som fan och gormade åt mig för att jag itne hörde vad han sa... Inte så lätt när han tittar på en annan människa och mumlar fram nånting... Aja, it was all good sen när jag fick träffa lilla Mira Bira på ÖG!

Morgondagen består av ett besök till gymmet (tror jag) och även ett på katthemmet. Har inte varit där på evigheter! Såg att det hade flyttat in en massa nya katter, spännande, spännande. På tal om nya/nytt, det var en massa nya konditionsmaskiner på gymmet idag!? Vet inte om jag gillar det eller om jag dissar det... Hade precis lärt mig hur man bemästrade dom förra... Aja, det blir nog bra det där!

Förresten, mitt hår är... Bajs... Måste fixa det ASAP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0