Var inte blyg nu våren...

Kom fram, vi är inte farliga, vi är faktiskt många som väntar på dig och har saknat dig under den långa vintern! Kan en fin låt locka fram dig måntro? Ja det tror jag, den kommer i slutet av det här inlägget, lyssna på den och sluta va blyg sen, vi välkomnar din värme gamle vän.

Som sagt, våren är lite blyg, den visar sig lite smått då och då, men vågar inte bryta ut helt och hållet... Idag t ex så var jag hurtig igen och gick till gymmet, men fyfan vad kallt det var ute och så blåste det som fan också... Sen när jag var på gymmet så såg jag att det vart värsta snöstormen, som tur var så varade den itne så länge, men... VADFAN!?

Måste börja plocka ihop smutstvätt/lakan och gå ner till tvättstugan... Toodle'o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0