Lill lördag FO SHO

Sötsuget försvann ett tag, men sen kom det tillbaks så då tänkte jag "Äsch vadfan" och rätt vad det var så var jag påväg till gottsunda c för och köpa godis.. Fast inte vilket godis som helst utan ... Naturgodis! Nomnomnomnomnom

Min tripp dit var dock lite spännande, först så träffade jag på en superfin långhårig grå/vit katt, den såg ut som en norsk skogskatt, men det konstiga var att den inte hade nåt halsband, så jag gissar att den antingen har rymt eller så har den jävligt dumma ägare eftersom att den går runt ute utan halsband.
Sen när jag nästan var vid gottsunda och skulle gå över gatan så stannade bussen för mig och en gubbe på andra sidan, jag gick över men inte gubben och när jag väl kommer över till andra sidan så började gubben gorma åt mig att jag inte bara kunde stoppa bussen sådär... Eh que? JAG stoppade inte bussen, sen så om den nu stannar då kan man väl vara hygglig nog att traska över lite snabbt... Tycker jag iaf, så inte chauffören har stannat i onödan. Jaja, jag gav gubben onda ögat och fortsatte gå.

Aja, för och rättfärdiga mitt godis lite till så är det ju faktiskt lill lördag idag (förresten hur skriver man det? Lillördag? Lill Lördag? Lill-Lördag?), jag har en awesome hairday, har sökt jobb och jag var duktig på gymmet!

Har faktiskt lust att lyssna på "Veronica Maggio - Jag kommer" nu ... Även fast jag inte är så förtjust i henne som person, men fint sjunger hon iaf och den låten är grymt bra! (FYI för den som inte vet så har jag träffat henne IRL, inte pratat, men träffat och vem vet hon kanske är jätte snäll, men det var iaf intrycket jag fick av henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0