Dåliga dagar

Ne, dom här senaste dagarna har INTE varit bra... Började med att katten åt upp sladden till min laddare, sen så skulle jag egentligen ha åkt iväg på en liten tripp typ idag/imorgon, men det blir inte av... sen har jag bara mått allmänt bajs. Tråkigt har jag också! Ingen där ute som har lika tråkigt som jag och vill hitta på nåt?

Aja, får väl försöka att inte vara alltför negativ och deppig, min mor kommer hem snart och förhoppningsvis blir det nåt gott till middag (?!). Duschade även precis, så jag är ren, fräsch och lite piggare nu. Ska gå och smörja in händerna med min helt underbara handkräm från The Body Shop och bara njuta av att ha lite mjukare händer.

Kolla vilken söt bild på mig och Mira från ettan i gymnasiet! Nu vart jag precis lite gladare :D


Kommentarer
Postat av: asiaten

hahah åhh minnen... <3

btw, härligt att du har börjat blogga igen!

2011-03-29 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0