Tidiga mornar... Uggh

Tycker inte om att GÅ UPP tidigt, men när man väl är uppe så är det skönt... En annan sak som hjälper enormt är att det är fint väder ute och att det ska bli varmt idag, orkade inte raka mina stubbiga ben i duschen så jag får hoppas att det inte blir ALLTFÖR varmt.

Men jaja den här dagen lär väl bli intressant, ska först till ams och fylla i nya papper då dom förra var fel (SÄG TILL I TID TACK?!), sen blir det jobb tills 22, kommer jag att dö? Ja lite grann... Ni som vet vart jag håller hus, kom och säg hej för fan! Runt typ 15 kommer typ inga, så kom över då!
Måste även ta reda på när chefen kommer tillbaks från sin semester så jag kan få det ena pappret påskrivet.

Tråkigt inlägg? Svar: JA!

Sorry, men mitt liv är inte sådär superduper händelserikt atm, men vem vet det kanske blir det snart, den som lever får se.

Katterna är sjukt söta och nu ska jag gå och äta frukost, blir honungsyoghurt NOMNOMNOMNOMNOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0