För ett år sen ...



För exakt ett år sen (4 Juni 2010) tog jag studenten. Vad nostalgisk man blev i Onsdags med alla studentflak som åkte omkring nere på stan.

Jag slet som ett djur i typ 2-3 månader för och få allt runt studenten att bli perfekt, klänning, skor, smink, flak, sålde biljetter till skivan, ordnade allt inför studentmottagningen, jag mådde så himla dåligt typ månaden innan dels pga det och annat, men när dagen äntligen kom... Vilken lycka, jag har aldrig varit så lycklig! Vädret var underbart (lite kallt på morgonen, men vart PERFEKT sen när vi sprang ut), jag ramlade inte i mina klackar, allt gick bra med flaket (förutom att ljudet på bergsprängaren var väldigt lågt och vi hade bara en skiva... usch!), min mottagningen var jätte trevlig och allt var skitgott, min underbara bror skjutsade omkring mig överallt, Skarholmen var ingenting att hurra över, men jag hade det super trevligt med världens bästa brudar Mira, Therese och Sofie.

Ännu ett bevis på att jag var lite smått galen ang hela studentgrejen är att jag gick upp typ 4.30 på studentdagen! Iofs så skulle vi fotografers typ 7.15 (or something), men jag ångrar ingenting, som sagt så var jag så himla lycklig den dagen.


Kommentarer
Postat av: Therese

Så jävla sant Sofia!



Min brorsa tog studenten i år och jag var riktigt avundsjuk för att jag inte skulle få åka flak. Mindes tillbaka och tänkte på våran student och den var fasiken bäst!

2011-06-07 @ 00:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0