Ägg

Livet är för tillfället lite lättare, ne okej mer än lite, det är lättare, men inte helt 100 %.
Aja, man behöver må dåligt ibland för och kunna uppskatta dom små bra sakerna i livet, enligt mig iaf. Det är vad jag försöker göra när jag har tid iaf... Njuta. Mån-Tors är det ju jobb, jobb och mer jobb, sen resten av dagarna får man passa på och bara vara. Som förra veckan när Jens var här och det vart middag på tzatziki för typ 600 kronor, now that's what I call njutning. Gott som fan var det och jag ångrar ingenting, money well spent!

Nästa vecka bär det av till Skåne! Ska först ner till Lund som jag besökte för... ja, hur längesen var det nu, 5 år sen? Var där i slutet av nian när man skulle söka till gymnasiet. Ska bli kul att åka dit, ska vara där i en timme, sen bär det av till Helsingborg. Spännande? JAJEMENSAN!

Den 9e Juli blir det Sonisphere. SlipKnoT kommer dit och det kommer att bli aweeesooooooooome.


Can't wait

Inte för att jag tror att någon undrar, men ifall någon faktiskt gör det så pratar sångaren i början av klippet om att dom ska hedra basisten som dog förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0