What's up with mothers?

Nåt jag har märkt på mammor är att dom ääälskar att skryta om sina barn och det förstår jag verkligen, såklart att man tycker att ens eget barn är bäst! Det kommer jag också tycka, det tycker jag redan, my kids are the best, så det så, haha.

Men när man använder det för att typ "trycka" ner andra mammor, då tycker jag det har gått för långt, jag såg nyss på facebook hur en mamma skrev nåt i stil med "har fått sova middag idag", då kommer en annan och skriver "sover båda dina barn middag? det har inte min son gjort på ett år", eeh...
Que? So? Jag är 20 år och kan också sova på eftermiddagen ibland, vad är det för skumt med det? Det är inte direkt en bedrift att ens unge som är typ 3 år INTE sover middag.. Så himla onödig kommentar.

Varför kan man inte vara glad för varandras skull och hålla sina spydiga och onödiga kommentarer för sig själv?

Make love not war!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0