What love will make you do

JOOOOOOBBBB, så ser mitt liv ut nuförtiden. Eller ja förra veckan var jag ner till Skåne, visste ni att det är billigare att flyga än att åka tåg? Skandal om ni frågar mig! Men ack så bekvämt, Norwegian is the shit! Bästa bolaget jag någonsin flugit med, två tummar upp för dom!

Ja som sagt jag var ner till Skåne och träffade min älskade lilla plutt (förlåt, jag är sådär löjligt kär, haha!), jag såg en manet (och sen typ 100 andra) för första gången, såg en överkörd igelkott, åt på burger king 3 timmar innan vi skulle äta middag, haha busiga vi ääääääääääääär, var på picknick och mycket annat trevligt :)

Jag har börjat cykla också! Sparar 500 kr, får motion, kommer till/hem från jobbet mycket snabbare och det är miljövänligt, win win situation kallas det för.

Skrev precis upp mig till ett pass på katthemmet också, har inte varit där på typ 2 månader, fyfan vad hemskt... Ska bli härligt att träffa alla kissar igen, har saknat dom!

Picknick time! Riktigt najs utsikt också



Haha ser ut som att jag inte har något på underkroppen, men jag hade faktiskt shorts på mig! :D


Kiosk




Solnedgång och badande familj



Kommentarer
Postat av: PoniMaccaroni

Får säga att den rosa pantern kiosken är NÄSTAN lika cool som pimp grodan i danmark? :D Fy vad mysigt det va när vi hade picknick :( Vi får göra det snart igen! :D Jag saknar dig så sjukt mycket :( Kan jag få hit dig nu?! :O Men ja snart är det dax för mig att hälsa på i salaupp igen :D det ska bli väldigt trevligt, vi får fotografera lite mer då :D puss på dig :O <3

2011-07-21 @ 08:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0