Stå upp för dig själv, ta ingen skit

Idag rann bägaren över, jag har avslutat min praktik efter att för sista gången ha blivit behandlad som skit. Allt jag har att säga är: Lycka till med och hitta någon som vill utföra den där slavgöran och som samtidigt kommer göra det lika bra som jag gjorde!

Ska börja söka jobb nu igen och förhoppningsvis hitta något ordentligt och långvarigt, jag tror det kommer gå bra nu!

Stay strong girl, you can do it!

Förövrigt så saknar jag min plutt nå enormt mycket :( Men nu är det iaf inte alltför långt kvar och något som är positivt är att vi kommer att få vara lediga TILLSAMMANS i några veckor! Annars så hade jag varit tvungen att jobba en massa och så hade vi typ inte fått någon tid tillsammans, men nu så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0