De små sakerna i livet

Jag har idag på min första lediga dag på 11 dagar insett att jag verkligen trivs med att vara hemma och göra allt som hör till när man "bara" är hemma hela dagarna. Jag gick bl a till affären, bara den lilla saken gjorde mig så glad och full av liv, att få ta på sig nåt annat än jeans och linne (som jag har varje dag till jobbet), i det här fallet vart det en klänning, strumpbyxor och en kofta och att sen få gå i min egen takt utan att behöva passa en tid och sen stå i kön till kassan.. Underbart!

Jag diskade sen medans jag lyssnade på SlipKnoT på hög nivå och har lite då och då gosat med mina fina underbara kissekatter, det är lycka det!


Kommentarer
Postat av: SnejRej

Can i has come make food with you? :o we make fläskfilé? :O por favor?!

2011-07-29 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0