god morgon uppsala, jag vet att du hatar mig så jag ska lämna dig ifred

nej okej, UPPSALA hatar inte mig, det är bara jag som inte passar in här och därmed har jag fått en massa haters efter mig, but don't worry I'm working on getting out of here... SOON!
Jag orkar helt ärligt inte vara kvar här, jag är så trött på att träffa på folk jag känner men inte vill känna hela tiden...


Jaja, den här dagen består utav ett besök på katthemmet iaf! Eller ja inte ett besök, ska nämligen jobba där från 16-20. Ska även dit på lördag såg jag nu... jag trodde det var på fredag, men jaja det gör inget jag har ändå inget inplanerat. Kommer nog bli kul, såg att jag får sällskap utav Linn, tjejen jag jobbade med första gången, tyckte om henne faktiskt!

Just det, igår kom min telefon. Elgiganten ska ha cred för att dom fick hem den till mig så snabbt, beställde den på nätet i torsdagskväll, så det gick riktigt fort! Är dock lite svårt att messa och så med dom små tagnenterna, men jag vänjer mig nog snart!

Det var allt för idag, tjingelingeting!


Kommentarer
Postat av: Thom

Jaså du planerar att flytta :O ? får musse och jag följa med ? :P

2011-01-11 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0