Vet hut!

Förra veckan fick jag ett sms från en tjej jag brukade vara hundvakt åt, hon ville komma och hämta lite grejer, men jag hade inte tid då så jag frågade om hon kunde komma nästa vecka(idag), det gick tydligen bra.
Veckan går jag hör inte av henne, så igår bestämde jag mig för att skicka ett sms och fråga ifall hon skulle komma idag och vilken tid isf. Timmarna går, inget svar. Jag går och lägger mig, vaknar, inget svar.
Klockan är nu 11.24 och fortfarande inget svar. Någon lider tydligen av lite storhetsvansinne och tror att hela omvärlden ska anpassa sig efter henne? Är väl inte så svårt att messa/ringa och säga "hej jag kommer den här dagen, den här tiden"?
Jag har faktiskt ett liv och vill inte sitta och passa på min mobil hela tiden IFALL att hon messar (hon ringer aldrig) och vill komma inom en timme... Hon älskar att göra så, messa ungefär en timme innan hon vill komma över.

Jaja, vi får väl se om det blir av eller inte, men seriously.... Wtf?!

BILDBOMB!



High fashion Sofia... or not :D



Fyfan så man ser ut... Men Musse är helt bedårande :D



Bra, nu ser man bara Musse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0