Jobb?!

Det går bra för vår lilla familj nu, för några dagar sen fick min mamma veta att hon har fått jobb på Folktandvården och nu idag fick min bror veta att han fick jobbet i Stockholm (tror det var för Tele2)! Vad mer.... Jo, Mira fixade så att JAG fick ett jobb, ska dit imorgon! :D Tacksamheten går inte att beskriva i ord! Världens bästa Mira! <3<3<3<3<3

Den här dagen har kort och gott varit riktigt riktigt bra. Var iväg till gymmet på morgonen, kom hem och gjorde en tacopaj (den vart skit god faktiskt!), dammsög, diska, fixa en ny vattenskål åt katterna (mamma kommer inte bli glad, det är en lite finare skål, haha), fick ett jobb (hoppas jag får stanna kvar bara, *sparkar mig själv i baken*) och har lyssnat på musik på stereon hela dagen... ja just det, jag lyckades fixa basproblemet, basen har nämligen försvunnit, men det var bara en sladd som hade hoppat ur, så nu dunkar det på fint igen! Har även pratat i telefon i hela 68 minuter! Kommer bli dyrt, men de var det värt :D

Min tacopaj, den såg inte så vacker ut, men fan vad god den var!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0