I'm just a girl, that's all you'll let me be

God morgon god morgon

Vaknade hyfsat tidigt idag och var på gott humör! Lördag, skit fint väder ute, varm gosig säng, mys katter (as always, men lite extra mysiga idag)... Och lite annat, men allt som allt en riktigt bra start på den här dagen!
Ska iväg till katthemmet lite senare, om jag inte minns fel så är dagens uppgift att torka av alla inneskor, vilket faktiskt inte är sådär jättehemskt... Hellre det än att göra rent någon av boxarna, det är rätt så komplicerat... Ingenting får röra golvet, vilket är rätt så svårt när man ska överföra sanden från en låda till en annan t ex... Ne, katthemsjobbet är inte bara "nooshi-nooshi med katterna" man får ta i kroppen en hel del också :P

Den här veckan ska vi hjälpa min bror flytta ut ur sin lägenhet i Gävle, jag får dock se om jag åker till Gävle någon dag... Vill helst inte sova över där och bli väckt utav att dom vill att jag ska jobba, typ hej där försvann 900 kronor... Aja, det blir nog bra det där! Ska även mejla min handledare på AMS, gå på jobbmässan på torsdag, Therese's 20-årsfest på Fredag, sen på Lördag... :D
Blir en finfin vecka det här! (Ja jag vet att det är Lördag, men man får väl ha nånting att se fram emot)


Katter på fågeljakt... Är dom inte världens finaste små missepisskatter? Mitt hjärta smälter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0