Jag vet inte hur jag ska börja det här inlägget, antar att jag kan börja med och kopiera in två länkar från UNT's hemsida, här och här

På den där bussen satt min vän Therese och ord kan inte förklara hur glad jag är att hon och alla andra på bussen klarade sig oskadda... Fysiskt sett iaf.
Såna saker får en verkligen att inse hur mycket man tycker om och värnar om sina vänner.

Usch nej, jag vill aldrig mer att något hemskt ska hända någon jag tycker om, för på sistone har det varit för mycket sånt!

Liten men härlig bild på oss fyra (SMST), man ser riktig lycka i den här bilden


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är sådär det ska vara! Det är när man är med om något hemskt som man inser vad som faktist är viktigt i livet :)

2011-08-09 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0