Wünderbar

MHM, det funkade inte så bra att dricka en massa saft och pissa som en häst, rätt vad det var så BOM *pissa ut rakblad (tror nästan jag gjorde det, det kom blod några gånger), gå runt i lägenheten och låta som om jag ska föda/gå runt med kutad rygg pga smärtan* INTE ROAD
Aja, lyckades somna runt 5, vaknade 6 behövde panikkissa ut några små droppar och väcktes av min mor några ggr som ringde för och kolla läget... Ringde även vårdcentralen... Klockan 9 ringde jag dom, klockan 4 (16.00) ringde dom upp mig. Dom borde nog fundera på att anställa lite mer folk som har hand om telefonen! Aja, tills dess hade det blivit mycket MYCKET bättre och jag kan nu kissa någorlunda normalt.

Morgondagen bjuder på festligheter i form av Sofie och bolands årliga musikal som i år är Grease! Måste erkänna att jag är lite bitter för att jag aldrig fick vara med i en så "känd" musikal, Urinetown vart det för min del, hade kunnat blivit "Spelman på taket", men orkade inte.. När jag gick i ettan satte dom upp "West side story"... Som sagt lite bitter, men det ska ändå bli skit kul att få se alla gamla bolandmänniskor imorgon! Och även lilla Sofie! It's been too long

Nu på kvällen har jag även gjort nånting riktigt spännande, inte för att jag är jätte exalterad över det, men... It had to be done, kan inte fortsätta leva såhär. Får se om det går sig an eller... Ja, vad som egentligen händer i framtiden!

Söfia with the thoughts
och en ny frisyr!



Mr DoiiMan and myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0