WÄÄÄH

Ny stad imorgon, hoppas våren vill komma dit... Just nu känns Uppsala verkligen som "staden Gud glömde" det är grått, mulet, dimmigt, fuktigt och bara allmänt deprimerande... Fyfan!

Aja, min mor köpte några jordgubbar häromdagen och eftersom att Sofie köpte ett objektiv till min kamera så tänkte jag "eey, let's try it out". Bilden vart fin, men fokuset hamnade mest på skålens kant... Aja, övning ger färdighet! Och bilden ser sådär härligt somrig ut :D

Ska fortsätta packa nu, adjökens

Jordgubbar á la Sofia


Kommentarer
Postat av: Sneeejl

Hurpa durpa, jag är avis på dig som har fått äta strawberries! :D Snejl vill också ha en eller två! :O du du du, jag är din lilla plutt <3!

2011-04-03 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0