Musikal och underbart väder

Var som sagt på bolands årliga musikal igår, Grease var de det här året och wow... man blir så himla stolt över alla enormt duktiga elever! Go Boland go!
Inte nog med att showen var väldigt bra, man träffade på en och annan lärare där också, vart en del kramar under kvällen. Man blir så himla glad när man ser (en del) gamla lärare och bolandmänniskor. Boland må se rätt så tråkig och sjabbig ut på utsidan, men insidan är helt fantastisk!
Just det, får inte glömma bort o nämna att jag var dit med Sofie och hennes bror Erik också. Var alltför längesen man fick träffa lilla Sofie, blir ev en träff igen på måndag, då jäklar har Sofie en hel del att berätta, haha!

Idag då? Vaknade upp och mådde ännu lite bättre (har haft urinvägsinfektion för den som inte fattar) och det var UUUUUNDERBART väder ute så jag tog med mig katterna ut på balkongen så fick dom nosa omkring där medans jag sprang efter dom med kameran. Dom katterna alltså, riktiga toppmodeller :D
Sen var även min bror och Nivaldo här så det vart en hel del "mingel" eller vad man ska kalla det för... Alla har dock åkt iväg nu, brorsan hem till Stockholm och mamma hem till Nivaldo.

Naomi schteker i solen



Min lilla fina kisseflicka



MusseBus



Aaah... Härligt väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0