Spotify :(

När Spotify inte är tillgänglig till ens mobil, då vet man att den är gammal... Måste skaffa en ny, pronto! Dock inte bara av denna anledning, min mobil är döende för tillfället helt enkelt och behöver bli ersatt.

Morgondagen bjuder på ett spännande litet äventyr, nämligen en tripp till en afrikansk restaurang med M,S & T. Jag har ingen aning om vad jag ska förvänta mig av maten, men sällskapet är det iaf inget fel på ;) Efter det blir det kanske utgång (JAG HOPPAS), jag känner att jag behöver det. Har inte varit ute och dansat sen i typ juni, så det var ett tag sen sist. Sen så är det kulturnatten också, så om krogen suger så är det bara att bege sig mot nåt annat roligt! :)

3 utav 4 knäppgökar


Kommentarer
Postat av: sofie

Hahaha! hittade du ingen charmigare bild?

2010-09-15 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0