What on earth have I been up to

Ja, vad tusan är det jag har hållt på med? Well, tiden är inne, nu så ska jag berätta.

Jag har länge funderat på att hjälpa till på katthemmet Samvetet , men ja... aldrig riktigt fått ut huvudet ur röven och skickat iväg ett mejl för och fråga ifall dom vill ha hjälp. Aja, för ca 2 veckor sen så gjorde jag iaf det, så idag var jag på en introduktionskurs och på Tisdag ska jag gå dit på mitt första pass! :D
Tror det kommer att bli riktigt kul :D Om någon vill komma och hälsa på så har dom öppet hus för allmänheten varje Lördag, så då är det bara att titta in!


Kommentarer
Postat av: mirus

så rätt! åh samvetet <3 stubbas andra hem... btw bilden typ hermas 2# PÅ sofies blogg är underbart fin!!! ciao

2010-11-03 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0