Så jävla rätt!

Idag när jag var påväg hem från gymmet så lyssnade jag på P3, gud vad underbart det var.. Jag vart så glad och världen vart så vacker. P3 är terapi för min själ <3

Aja, de var inte det jag skulle skriva om! Programmet jag lyssnade på hade en komiker där som fick svara på frågor, en av frågorna var om han mindes sin första kärlek. När han pratade om det så berätta han att han hade frågat chans på tjejen han var kär i (han var typ 9 då) han berättade då att hon hade sagt nej, efter det kom han in på att det är så jävla dissigt att säga nej till någon som frågar chans (när man är ung) eller säger nej till någon som frågar om man ska träffas och fika. För man ber ju inte personen om att ligga med en, man frågar ju liksom bara om man kan ses och se om det finns nåt där... Inte mer än så! Och vet ni vad? Han hade så jävla rätt!
Så tacka ja till den där förbannade fikan, han/hon ber inte om ett ligg, personen vill bara lära känna dig! Vem vet... It could be the one ;)

the love guru has spoken



DEN ÄR BEKVÄM, OKEJ?!!

Kommentarer
Postat av: sofie

I miss the love guru. Apropå det. he he.. äsh jag berättar på måndag när vi ses :D

2010-10-29 @ 19:54:02
Postat av: mira

SÅ JÄVLA RÄTT!!! JAG HATAR "DU-VET-VEM" har du skaffat en systemkamera?! =O

2010-10-30 @ 15:46:35
Postat av: Therese

Saknar också the love guru! Skulle behöva lite tips haha!

2010-10-31 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0