Här kommer ett efterlängtat inlägg!

Nu mina vänner, nu så ska jag uppdatera min blogg med ett ordentligt inlägg! (request from the crazy asiaten)

Idag var jag och fikade med Mira och wow vilken liten guldgruva fylld med diamanter hon lät mig upptäcka! Vadfan går man till skitställen som Landings och Wayne's för? Inte för att jag gillar Wayne's, har varit där en gång och nej fyfan, dit går jag aldrig mer igen. Ska man till något "stort" ställe så gå till Coffehouse by George. Men helst av allt så ska man skrota alla såna ställen och gå till små diamanter som ligger väl gömda för allmänheten.

Hursomhelst, det var himlans trevligt att träffa my one and only asiat... Vi borde göra det oftare! Call me sugarpie! ;)

Ok... Eh, jag har börjat gymma. Himlans givande faktiskt, maskinerna gör halva jobbet. Synd bara att jag typ inte ser nå resultat, min kropp fattar inte hela den där "gymma = bra" grejen... AJa, starkare har jag iaf blivit.

Musse har hårat ner min lampa




Kommentarer
Postat av: mira

feeeett mys babe OMG love ya!!!!! haha nejdå, nu ska jag inte vara en sån.... Nästa gång vi fikar blir det våffelbuffe <3

2010-10-13 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0