Vad var det jag sa?

Effektiv var ordet
Idag har vi fixat tre tårtor till studenten, varav två är söta och så en smörgåstårta med räkor! :) Sen så har jag varit hos polisen, idag var dom mer effektiva, fick numret till vägverket. Väntar på svar från flakets ägare ifall hon vill ringa dit eller om jag ska ringa och fixa allt.
Efter det gjorde jag klart mitt Reportage, vet inte om det vart nå bra, men får se om jag kan få någon feedback från min lärare :)

JAHAPP, nu då? Funderar på att ge mig ut på en promenad eller nåt, är helt sjukt underbart väder ute!

Sen så måste jag bara skriva... Fan på fredag är det BARA 2 veckor kvar till studenten! Vart tog tiden vägen?! Vart tog alla åren i gymnasiet vägen? Vad hände? Har jag legat i koma i tre år? Shit... Jag fattar INGENTING, NADA, NOTHING! Får inte tappa fotfästet än, har fortfarande några läxor kvar! KÄMPA KÄMPAAAAAAAAAAAA

Så himla söt <3 Inget kissande idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0