Tvillingarna blir ett snart...

Ååh, på fredag fyller katterna 1 år! Mina bebisar.... inte bebisar längre! :'(

Då ska Naomi få tonfisk och Musse få kattgodis, det är deras favoritgrejer i hela världen! (förutom flugor... BLÄ) Sen på Lördagen så kanske jag går till Samvetet och köper varsin leksak åt dom :D



Idag så köpte jag skor från Bianco och ja... dom såg faktiskt bra ut med klänning och jag kunde gå någorlunda i dom ;) So it's a keeper! Sen så beställde jag en smörgåstårta med rostbiff så nu är det klart. Den andra tårtan ska vi köpa från ICA, mamma ville nämligen vara säker på att vi åtminstone fick EN tårta som var god :P

Fick veta att jag inte fick jobbet på Lidl, men det gör inget för jag ska ta hand om Eddie under sommaren... Förutsett att ägaren inte vart sur nu när jag bad om mer pengar. Hey, man måste ju ha nåt och leva på!
Om jag inte får nåt jobb till hösten så blir det att plugga teori! Jajemensan, se upp snart är Sofia ute på vägarna (DANGER DANGER), så lås in era barn och husdjur! :D

Funderar på att ge mig ut på en promenad är ju skitfint väder... På tal om skitfint väder så var vi ute och kollade på statyer runtom i stan på Nutida konsten idag. Det var faktiskt intressant! Det finns jättemånga statyer och fina hus som man normalt sett aldrig lägger märke till... Jag ska börja titta mig omkring lite mer, för rätt som det är så river dom alla vackra hus :(

Jaja promenad var det va?

 

Såhär ser det ut där jag sitter ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0