Tji fick jag

Vilken dag det har varit... Började med arbetsmiljö där både jag och Therese var väldigt effektiva och gjorde klart elsäkerhetarbetet, skit duktiga är vi!

Efter det var det dags för modernt... Lika roligt som alltid...

Aja, några saker som jag verkligen har irriterat mig på är polisen och folk som sitter på biljetter till Skarholmen. Polisen är värdelös, likaså människorna med Skarholmen biljetterna.

Fick sedan reda på att pengarna till studentskivan ska vara inne senast på Fredag. KUL, har bara sålt 4 biljetter! Min klass är så jävla seg n'är det gäller sånt...

Nu så fick jag ännu en trevlig liten överraskning. Igår så började Naomi löpa och Naomi är verkligen inte en högljudd katt så hon har inte jamat alls, utan går bara runt och typ "kurrar". Åh, vad skönt tänkte jag, alla har ju hållt på och snackat om hur jobbigt det skulle bli med en jamande katt 24/7. Men tji fick jag, hon kissade precis på mitt ben... KATTJÄKEL!! Jaja, det var bara att tvätta av benet och moppa rent på golvet...

 

Naomi 8 veckor inte lika oskyldig längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0