Min drömklänning, förstörd

Satte precis på mig min studentklänning och tittade i spegeln... alltså fan vad ful den har blivit :( Önskar jag hade sagt nåt till den där skit dåliga sömmerskan, hon förstörde min klänning... Orkar fan inte gå runt och leta efter en ny, finns ändå inte någon som jag vill ha. Jag vill inte gå runt med samma klänning som 20 andra brudar :/

Jaja, kanske går och fixa den... Kanske blir bättre med mössan och skorna på, men nej fan alltså ... Det var inte alls overkliga krav jag hade på min klänning, sömmerskan vara bara skit dålig! Gå inte till den persiska sömmerskan på Bandstolsvägen, hon SUGER, tar för mycket betalt och ger såna dära jobbiga gammelkärring kommentarer som typ "det där kommer inte att se bra ut", så sa hon innan hon ens visste hur klänningen skulle se ut .... Är även arg på min mamma som insisterade på att vi skulle gå dit, jag ville INTE dit... Alltså fan, jag är arg, jag är trött på att min mamma tror att det är HENNES student.. Det är min student, låt mig få vara med och bestämma för fan! Idag ville hon t ex bjuda en väninnas barnbarn... Eeeh, nej?! Vadfan det är en studentmottagning inte nå jävla barnkalas, visst det går bra att Sofia och Jonas tar med Cornelia, hon är ju DERAS dotter och henne känner jag! Men jag känner fasiken inte min mammas väninnas barnbarn... alltså... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Kämpar för och inte slita av mig allt hår, som sagt mössan kan inte dölja en katastrof

Det här är då jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0