Keep up the good work

Dom orden fick jag höra av min engelska c lärare idag och det ska jag fan. Det är ca 4 veckor kvar till studenten, jag ska inte ge upp nu! Jag ska plugga, jag ska få mina betyg, jag ska stå på Bolandgymnasiets skolgård vara obeskrivligt lycklig, ställa mig på flaket gråta över alla underbara klasskamrater jag kommer att förlora sen så kommer jag att pussa & krama på alla!

Om jag får bestämma så ska jag även lyckas fixa en billig biljett till Skarholmen, sen så ska jag även få ett schysst sommarjobb. En flytt med Thom och tvillingarna (katterna) kan jag också klämma in där. Mitt sommarjobb ska leda till en vidare anställning vilket kommer att betyda mucho mucho pengar!

Jag sitter verkligen inte på ett rosa fluffigt moln just nu, jag är bara positiv. Jag måste peppa mig själv med positiva ord och tankar, det är så jag ska klara av det här! Ska gå och sova nu och imorgon... ja då ska jag ha skit tråkig balett, men jag ska göra det bästa utav situationen, Aurora ska fan få se på en stolt rysk töntig ballerina imorgon!

Såhär vill Aurora att jag ska se ut på baletten, fniss ... *Upp med hakan Sofia* DEN ÄR UPPE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0