Jag undrar ...

Om det är så som vissa tror att man får välja vad man vill bli i nästa liv, varför väljer man då att bli en människa? Jag vet inte vad jag hellre hade velat bli, men det känns som att det mesta hade varit bättre. Typ en dammråtta? Man sugs upp av dammsugaren och vips så är livet slut så kan man bli nåt nytt! Eller typ ... Drottningens underkläder? Trevligt och få veta hur många gånger om dagen hon fiser ;)
På tal om drottningens underkläder, undra vad för slags underkläder hon använder? Hon har ju väldigt ofta på sig tajta knälånga kjolar, har hon då på sig string? Eller kanske inget alls? *chock* Oh my oh my...

Hehe jag vart precis på mycket bättre humör, vem behöver lyckopiller när man har sig själv?

Hmm?

 

Oh la la!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0