Här går det undan

Har lämnat in min klänning till en sömmerska nu, den skulle tydligen bli klar typ nästa vecka. Imorgon ska jag även hämta ut inbjudningarna till min mottagning :)

Idag skulle vi ha haft balett, men istället vart det modernt med Lina! Det var jättekul att få dansa riktig modern dans igen, vi har inte gjort det på typ ett halvår :S

Igår skrev jag ju att jag ville flytta, idag när jag loggar in på min hotmail så ser jag att jag har fått ett erbjudande om en lägenhet, haha! Den är skit fin, men bajs dyr, sen så är den inte ens färdigbyggd så man får flytta in 2011, så jag ska nog tacka nej till den :P Aja, får se vad som händer :)

 

Mina små bebisar :D Notera dock att jag INTE är deras "mamma" :O Men mina små bebisar är dom allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0