Berny

Jag hann aldrig läsa ut "Vingklippt ängel", men det ska jag banne mig göra någon dag. Aja, jag kommer ihåg en sak från boken och jag insåg att jag har det gemensamt med Berny ... Lite läbbigt, men fascinerande!

Förresten, det här är nog första gången och enda gången i mitt liv som jag önskar att håret på benen ska vara länge! Jag vill nämligen vaxa benen till studenten för och slippa sitta som en gollum liknande varelse vid badkaret samt missa en massa små hårstrån, men problemet är att jag rakade mina ben för typ 2 veckor sen (var ju jätte soligt då) och nu har det knappt växt ut nånting... Aja, vem vet det kanske hinner växa ut tills på torsdag? Får se, får se...

Na na na na na na na na VAXA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0