Arbetsintervju

Var på arbetsintervju idag. Det kändes helt ok förutom att chefen var väldigt stressad och inte hade så mycket tid att prata... Jag hoppas iaf att han fick ett bra intryck och att han ringer tillbaks med positiva besked!

Hade även utvecklingssamtal, det känns rätt så bra med skolan. Jag kommer att klara av det sista jag har kvar. Min mentor sa att det var härligt och se folk rycka upp sig så som jag har gjort på sistone, sånt peppar en verkligen!
Sen så vart jag väldigt peppad när jag såg vad min Engelska C lärare hade skrivit, hon hade skrivit att jag kanske borde fundera på att utöka kursen eller hoppa av, men sen hon skrev det där har jag skickat in typ 3 uppgifter. Har två kvar nu, en ska jag redovisa imorgon muntligt :)

Har även införskaffat mig mina skor till studenten! Det kommer att bli annorlunda, men ändå... Jag.

Aja, dags och sova nu, har en lång dag framför mig imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0