25/3

Idag är det Torsdag den 25e.. Är ledig idag, men det  betyder inte att jag inte har planer

Mellan 18-20 så ska jag, Mira och Sofie vara "dans-modeller" åt VILA! Vi var där igår och plockade ut tre outfits, jag måste dock erkänna att jag var lite besviken över deras utbud... Det var inte sådär super mycket kläder man kunde välja mellan... Aja, det vart bra tillslut :)
Hade tänkt plugga järnet idag, men jag får se om jag hinner... Annars så får jag ta det imorgon, Helena är tydligen sjuk så då slutar jag typ 10.. SKa bara till stallet först :)

Det var allt för denna gång, ska ut med Eddie i det "härliga" vårvädret. Det är varmt, men grått och slaskigt... En kombination som jag kan leva med, för idag. Men imorgon vill jag ha SOOOOOOL!

Förra året i typ Juli, låg och sov siesta med kissarna :D


Kommentarer
Postat av: Chili

sommar och sol hade inte vart tokigt, fundera på o dra ner till ribban en dag och ta ett dopp. För sen när väl värmen kommer é de fullt av skrikiga barn och fulla vuxna. söta katter:)

2010-04-02 @ 00:55:54
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0