Snart är det dags...

Ja imorgon typ klockan 04.45 ska jag upp och börja göra mig iordning för den hitills största dagen i mitt liv. Jag är fortfarande förkyld, men det skiter jag fullständigt i, jag ska skrika som en jävla kajja när vi springer ut och även när vi står på flaket! Jag ska skratta, gråta och älska allt och alla imorgon. Det kommer att bli underbart...

Förövrigt så var jag och köpte smink idag. Efter att inte ens ha fått någon hjälp inne på "Face Stockholm" så förväntade jag mig samma behandling när jag klev in på "The body shop", men nej... Dom var jättetrevliga där! Jag fick hjälp av en expedit som sminkade mig (gratis) och verkligen gick in för att hjälpa mig. Det vart asbajsskitDYRT men fan vad fin jag kommer bli imorgon! Jag älskar "TBS" dom är guldvärda! Vart även medlem där så jag lär väl bege mig dit snart igen ;) Så big big tips, behöver du profesionell, snabb hjälp av helt underbara människor så gå till TBS i Forum gallerian, guldvärda! <3

Efter att ha handlat smink så hämtade vi ut alla miljoner tårtor och handlade all mat. Det kommer att bli riktigt smaskigt det där ;) Jag har fixat och trixat lite med min klänning och den ser helt okej ut, får hoppas att den ser bra ut på mig imorgon, men det tror jag nog. Ska äta lite soppa nu sen så ska jag bada, raka mig, platta håret och lite annat smått och gott.

Nästa gång jag skriver här så har jag förmodligen tagit studenten. Så... Adjö studentSofia, Hej arbetslösaSofia!


Jag och min studentmössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0