Hallå vänner och ovänner! Vädret är underbart och livet känns så det med, jag känner mig spontan och glad!

Kan inte direkt påstå att jag har hunnit med så mycket, men vadfan spelar det för roll? Jag njuuuuuuuuter, jag gliiiiiiiiiiiider, jag sover, äter och ja bara njuter och glider!
Idag har jag tid hos tandläkaren, ingen höjdare, men tack vare det vackra vädret så tror jag att jag ska klä upp mig lite! Kanske rakar benen och tar på mig en klänning, vilket jag faktiskt gjorde igår... Hoppas bara ingen såg mina sasquatch (Bigfoot, google om du inte vet vad det är) ben, haha. Sen så tror jag även att Thom blir lite glad om han får se att hans tjej faktiskt kan se bra ut ibland! Får inte ta till mig myslooken alltför mycket.
På tal om look, så vill jag klippa mig, det blir dock efter Grekland resan. Den nya frisyren kanske hamnar i vägen lite grann isånnafall, men till hösten och vintern tror jag den blir supermysig! Kanske färgar håret också ;)


Ska gå och gosa med min kissebebis Musse nu, han är så gosig nuförtiden! Kanske är glad över att jag är hemma mer? Det hoppas jag iaf!

Min storalilla älsklingsgosegrisrumpa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0