a stroll down memory lane ♥

Haha vart nostalgisk nu när jag började skriva om gymnasiet, måste därför ladda upp lite bilder och bjuda på vår sista "låt"! Hahaha var så himla roligt jag sjöng "hey hey" och så titta jag på Sofie så fick hon sjunga "du du du du du du" och så fortsatte det! HAHA ÅÅÅÅÅÅÅH :D

<3

(Har inte så många bilder på den här datorn, men jag ska göra mitt bästa :D)

Andra året

HAHAHAHA!
Påväg hem från Danshögskolan


Therese med sitt crazy crazy hår!



Boland



Tråkigt under håltimmarna :D



Hahaha ful!



Heta gänget!


Hahaha tok!



Sofie dansar på för fullt... med sin onda höft! :|


Det är tanken som räknas ;)


Pasta med bajskorvar någon?



Vårsolen är äntligen här, låt oss sitta ute!



Chicas going out to dance!



Korridoren, där har man gått måååååånga gånger



Bästa utekvällen med bästa Sofie någonsin!


Testa klänningar till studenten
HÄR inträffade halleuljah amen aha momentet! DÄR var min klänning!


Sola sola, bli våfflig av mattorna :D


Typ sista svenska lektionen... Vi var lika entusiastiska som alltid ;)


Sista lunchen på Boland



Vi nuförtiden




Kommentarer
Postat av: sofie

Underbart!

saknar dig

2010-12-16 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0