Herregud!!

Vilken händelserik dag det har varit idag!!

Ne, skoja... Det har typ inte hänt nånting.

Vaknade, ville INTE gå upp, gick ändå upp, gav katterna mat, satt vid datorn samtidigt som jag åt frukost, sprang lite till bussen, kom till skolan, hade arbetsmiljö... det var skit tråkigt, hade dansmöte, hade lunch, hade dans, hade svenska ... har varit en helt okej dag faktiskt, hoppas på en ännu bättre dag imorgon :)

Jag är grymt sugen på pommes, men .... Ne, ska inte göra det. Har ingen aning om vart min mamma är heller, så jag får se om jag måste göra någon mat själv, får se vad det blir isf.

Bara för det så vart jag hungrig, ska nog ta och kolla vad det finns för mat :D

 

Musse och Naomi i en låda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0